| Publicación |
|---|
|
Socio-family context and its influence on students’ pisa reading performance scores: Evidence from three countries in three continents Vázquez-Cano E. , DE LA CALLE CABRERA, ANA MARÍA, Hervás-Gómez C. , López-Meneses E. 01/01/2020 Article |
|
The socio-familiar context and its impact on student reading performance in PISA Vazquez-Cano, Esteban , DE LA CALLE CABRERA, ANA MARÍA, Hervas-Gomez, Carlos , Lopez-Meneses, Eloy 01/01/2020 Article |
|
Early cognitive precursors of initial reading: a learning model in children aged 6 to 8 DE LA CALLE CABRERA, ANA MARÍA, Guzman-Simon, Fernando , Garcia-Jimenez, Eduardo 01/01/2019 Article |
|
La predicción del rendimiento lector temprano: Una perspectiva comparada en escolares españoles y chilenos DE LA CALLE CABRERA, ANA MARÍA 01/01/2019 Article |
| Publicación |
|---|
|
La inclusión social a través del deporte: el proyecto europeo Disciplins Limón Domínguez, Dolores , CONDE JIMÉNEZ, JESÚS, DE LA CALLE CABRERA, ANA MARÍA, GÓMEZ DEL REY, PILAR, REYES DE CÓZAR, SALVADOR, TORRES FERNÁNDEZ, CRISTÓBAL 27/05/2020 - 29/05/2020 Ponencia del Congreso |
| Proyecto |
|---|
|
School Policies to Tackle Fake News (Spotted) Erasmus Project 01/11/2019 Amount: 46440 € Principal Investigator: JOSÉ ANTONIO MUÑIZ VELÁZQUEZ CO IP: PAULA HERRERO DIZ |