Publicación |
---|
Measuring the Image of Private University as a Generic Product: Validation of a Scale ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CARBONERO RUZ, MARIANO 28/12/2022 Alcance Article |
Profiling consumers with an environmentally sustainable and healthy diet: The case of Spanish households GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, MELERO BOLAÑOS, ROSA, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ, ARAQUE PADILLA, RAFAEL 10/11/2022 Alcance Article |
Four key variables for determining the image of higher education institutions: a cross-national analysis based on undergraduate students ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CARBONERO RUZ, MARIANO, Alves, Helena 18/04/2022 Alcance Article |
Measuring a University\'s Image: Is Reputation an Influential Factor? GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, CARBONERO RUZ, MARIANO 30/12/2021 Alcance Article |
Covid-19\' s first wave: Examination of impact on food purchasing behaviour in the eurozone GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, MELERO BOLAÑOS, ROSA, CARBONERO RUZ, MARIANO 24/05/2021 Alcance Article |
Development of a model to analyze HEI image: a case based on a private and a public university ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, Alves, Helena , GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN 01/01/2017 Alcance Article |
How Do Pre-University Students See Private Universities? An Exploratory Study by Combination of Natural Semantic Networks and Multidimensional Unfolding GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, CARBONERO RUZ, MARIANO 01/01/2017 Alcance Article |
Export intensity and strengths perceived in the marketing strategy: A perspective based on Spanish export companies\' experience CASTRO GONZÁLEZ, PILAR, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ 01/01/2016 Alcance Article |
Intensidad exportadora e interacción entre fortalezas del marketing mix: Un análisis basado en redes neuronales artificiales GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, CASTRO GONZÁLEZ, PILAR 01/01/2014 Alcance Article |
BREAKING DOWN SOCIAL STEREOTYPES: THE CASE OF THE FUNDACION SECRETARIADO GITANO IN SPAIN MELERO BOLAÑOS, ROSA, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN 01/01/2011 Alcance Article |
SITUACIÓN LABORAL Y DISTRIBUCIÓN DEL TIEMPO: UN ESTUDIO EMPÍRICO ARIZA MONTES, JOSÉ ANTONIO, CARBONERO RUZ, MARIANO, LÓPEZ MARTÍN, MARÍA DEL CARMEN, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN 01/01/2005 Alcance Article |
Publicación |
---|
La desigualdad en el sector del café. Un análisis de la cadena de valor en Honduras ELENA PÉREZ, SUSANA, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, GONZÁLEZ CANO, VICENTE, PÉREZ HERNÁNDEZ, PEDRO PABLO 27/11/2019 - 29/11/2019 Alcance Ponencia del Congreso |
El precio del café en la do café marcala y su impacto en la region GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, GONZÁLEZ CANO, VICENTE, PÉREZ ESPIGARES, PABLO, MARTÍN LOZANO, JOSÉ MANUEL 12/12/2018 - 14/12/2018 Alcance Ponencia del Congreso |
Differences between men and women in the perception about private university ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CARBONERO RUZ, MARIANO 06/07/2015 - 08/07/2015 Alcance Ponencia del Congreso |
Differences between men and women in the perception about private university CARBONERO RUZ, MARIANO, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ALCAIDE PULIDO, P 06/07/2015 - 08/07/2015 Alcance Ponencia del Congreso |
Branding y felicidad: ¿son las marcas un vehículo para la felicidad? GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CASTRO GONZÁLEZ, PILAR, CARBONERO RUZ, MARIANO, MELERO BOLAÑOS, ROSA 19/03/2015 Alcance Ponencia del Congreso |
Branding y Felicidad: Son las marcas un vehiculo para la felicidad? GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CASTRO GONZÁLEZ, PILAR, CARBONERO RUZ, MARIANO, MELERO BOLAÑOS, ROSA 19/03/2015 - 20/03/2015 Alcance Ponencia del Congreso |
La formula de la felicidad CASTRO GONZÁLEZ, PILAR, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CARBONERO RUZ, MARIANO, MELERO BOLAÑOS, ROSA 19/03/2015 - 20/03/2015 Alcance Ponencia del Congreso |
La fórmula de la felicidad CASTRO GONZÁLEZ, PILAR, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, MELERO BOLAÑOS, ROSA, CARBONERO RUZ, MARIANO 19/03/2015 Alcance Ponencia del Congreso |
DIFFERENCES BETWEEN PRE-UNIVERSITY MEN AND WOMEN IN THE PERCEPTION ABOUT PRIVATE UNIVERSITY ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, CARBONERO RUZ, MARIANO 01/01/2015 Alcance Proceedings Paper |
FACTORES DE INFLUENCIA EN LA CAPTACIÓN DE RECURSOS PRIVADOS EN LAS ONGD ESPAÑOLAS MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, ORTEGA CARPIO, MARÍA LUZ 01/01/2008 Alcance Ponencia del Congreso |
CONTENIDO Y ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓN EN LAS PÁGINAS WEB DE LAS ONGD: UN ESTUDIO INSPIRADO EN EL CÓDIGO DE CONDUCTA MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN 01/01/2006 Alcance Ponencia del Congreso |
LA CAPTACIÓN DE RECURSOS HUMANOS Y MATERIALES A TRAVÉS DE LA RED: EL USO DEL CIBERFUNDRAISING EN EL CASO DE LAS ONGD ESPAÑOLAS GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ 01/01/2006 Alcance Ponencia del Congreso |
LA TÉCNICA DE LA REJILLA COMO METODOLOGÍA PARA EL ESTUDIO DE LA FORMACIÓN DE UNA IMAGEN DE CIUDAD GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, ARAQUE PADILLA, RAFAEL, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ 01/01/2003 Alcance Ponencia del Congreso |
La percepción de la calidad de servicio de una empresa operadora de máquinas recreativas: el caso de Recreativos Sánchez, S.L. GUTIÉRREZ VILLAR, MARÍA BELÉN, MELERO BOLAÑOS, ROSA, MONTERO SIMÓ, MARÍA JOSÉ, RAMÍREZ SOBRINO, JESÚS NICOLÁS 01/01/1999 Alcance Ponencia del Congreso |