Publicación |
---|
Supporting transgender children in Primary schools: are teachers ready for this challenge? Jiménez-diaz, Olga , RODRÍGUEZ MEIRINHOS, ANA 09/12/2020 - 11/12/2020 Ponencia del Congreso |
Desarrollo, aplicación y validación de un cuestionario de evaluación del proceso de elaboración y defensa del Trabajo Fin de Grado (CEPED-TFG) ESTEBAN GARCÍA, LAURA, RODRÍGUEZ MEIRINHOS, ANA, MUÑOZ FERNÁNDEZ, NOELIA 11/11/2020 - 13/11/2020 Ponencia del Congreso |
Mindfulness and internalizing problems: The mediating role of stress management Nieto-Casado, Francisco Javier , RODRÍGUEZ MEIRINHOS, ANA, Antolín-Suárez, Lucía 03/09/2020 - 05/09/2020 Ponencia del Congreso |
Parent-child similarity in psychological need frustration: The intervening role of parental warmth and mindfulness RODRÍGUEZ MEIRINHOS, ANA, Antolín-Suárez, Lucía 03/09/2020 - 05/09/2020 Ponencia del Congreso |
Capítulos y libros |
---|
Supporting transgender children in primary schools: Are teachers ready for this challenge? 14/04/2021 Capítulo de un Libro |
Evaluación del proceso de elaboración y defensa del trabajo fin de grado en alumnado de los grados de psicología y educación 15/12/2020 Capítulo de un Libro |
Bienestar y desarrollo positivo adolescente desde una perspectiva de género: Un estudio cuantitativo 01/01/2020 Libro Completo |
Diseño de proyecto de innovación educativa Capítulo de un Libro |
Proyecto |
---|
EVALUACIÓN DE COMPETENCIAS CLAVE PARA EL ÉXITO ACADÉMICO Y PROFESIONAL EN ESTUDIANTES UNIVERSITARIOS Proyecto 01/09/2023 Importe: 75625 € Investigador Principal: MILAGROSA SÁNCHEZ MARTÍN |
e-Perinatal: Universal prevention of maternal mental disorders and its implementation as normalized routine practice Proyecto 01/01/2023 Importe: 275000 € |
Teaching to be Proyecto 28/02/2021 Importe: 263980 € Investigador Principal: SALVADOR REYES DE CÓZAR CO IP: PABLO NAVAZO OSTUA |
FAKESPOTTING Proyecto 04/10/2020 Importe: 49485 € Investigador Principal: PAULA HERRERO DIZ CO IP: JOSÉ ANTONIO MUÑIZ VELÁZQUEZ |
School Policies to Tackle Fake News (Spotted) Erasmus Proyecto 01/11/2019 Importe: 46440 € Investigador Principal: JOSÉ ANTONIO MUÑIZ VELÁZQUEZ CO IP: PAULA HERRERO DIZ |
Tesis |
---|
Problemas internalizados durante la adolescencia. ¿Cómo prevenirlos desde el modelo de desarrollo positivo adolescente y la promoción de parentalidad positiva? Defendida el 01/10/2023 |
Together we read intervention programme for Students with dyslexia in the first and second Cycle of primary education with reading Difficulties Defendida el 19/07/2021 |
High intellectual abilities: a review of the concept, needs and educational response in primary education Defendida el 19/07/2021 |
Moving towards intercultural education: Intervention program in early childhood education Defendida el 19/07/2021 |
Motivación en el alumnado de Educación Secundaria: Una aproximación desde el contexto familiar Defendida el 16/07/2021 |
La motivación en las aulas de Educación Secundaria Obligatoria: Una aproximación desde el contexto escolar Defendida el 16/07/2021 |
Preventing and overcoming mathematical anxiety in primary education Defendida el 30/06/2021 |
Didactic implications of the use of songs in Primary education English lessons Defendida el 06/10/2020 |
Relevance of music in early childhood education Defendida el 06/10/2020 |
Bullying y cyberbullying: una revisión de los distintos protocolos de prevención e intervención Defendida el 06/07/2020 |
Fostering social skills in primary-school students with Non-Verbal Learning Disorder Defendida el 26/06/2020 |
Inclusion of transgender students in Primary Education schools. Are we ready for this educational challenge? Defendida el 26/06/2020 |
Non-Verbal Learning Disorder in Early Childhood Education Defendida el 26/06/2020 |
Do it for all, a project for achieving inclusion of students with Down Syndrome at ordinary schools Defendida el 25/06/2020 |
TEAmo, an inclusive answer to teach literacy to students with ASD Defendida el 25/06/2020 |
Towards an inclusive school. An intervention program on values to promote appreciation of diversity through children\'s literature Defendida el 25/06/2020 |