Happiness at Work among Public Relations Practitioners in Spain
MUÑIZ VELÁZQUEZ, JOSÉ ANTONIO, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, LOZANO DELMAR, JAVIER, ALCAIDE PULIDO, PURIFICACIÓN, DEL TORO ACOSTA, ANDRÉS 01/04/2022 Alcance Article |
Cultural activism: A content analysis of popular culture petitions on Change.org Spain
PÉREZ ESCOLAR, MARTA, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, LOZANO DELMAR, JAVIER 01/12/2020 Alcance Article |
The consolidation of mobile devices for information consumption in Spain
HERRERO DIZ, PAULA, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, VARONA ARAMBURU, DAVID 01/01/2020 Alcance Article |
Cultural activism : A content analysis of popular culture petitions on Change.org Spain
PÉREZ ESCOLAR, MARTA, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, LOZANO DELMAR, JAVIER 01/01/2020 Alcance Article |
La consolidación de los dispositivos móviles para el consumo de información en España
HERRERO DIZ, PAULA, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, VARONA ARAMBURU, DAVID 01/01/2020 Alcance Article |
HALF-NAKED, GENDER AND OTHER FACTORS ON TELEVISION SPOTS. A NEUROSCIENCE APPROACH
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, DEL TORO ACOSTA, ANDRÉS 01/06/2019 Alcance Article |
Does a socially responsible prototypical leader exist in Spain?
Diaz Chica, Oscar , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, de Diego Vallejo, Raul 01/01/2019 Alcance Article |
Cartografía, geometría y comunicación: Cómo narrar la forma del mundo a partir del viaje de Magallanes y Elcano
MARTÍNEZ JIMÉNEZ, ENRIQUE, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Tubío F.M. 01/01/2019 Alcance Article |
Semidesnudo, género y otros factores en publicidad televisiva. Una aproximación desde la neurociencia
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, DEL TORO ACOSTA, ANDRÉS 01/01/2019 Alcance Article |
The credibility of online news: an evaluation of the information by university students
HERRERO DIZ, PAULA, CONDE JIMÉNEZ, JESÚS, TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, VARONA ARAMBURU, DAVID 01/01/2019 Alcance Article |
La sala de prensa y el feedback en la página web de las diócesis españolas: su ajuste a los modelos de comportamiento corporativo de Grunig y Hunt
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, GOMEZ NIETO, BEGOÑA 01/01/2018 Alcance Article |
Gender differences in audiovisual consumption: a neuroscience experiment on tv ads
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Rajas Fernandez, Mario , Martin Guerra, Elena 01/12/2017 Alcance Article |
Public sector transparency through online press rooms. Management of collective resources and information on city websites of Castile and Leon, Spain
Herrero-Gutierrez, Francisco-Javier , Martinez-Vallvey, Fernando , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Rey-Garcia, Pablo , Cabezuelo-Lorenzo, Francisco 01/05/2017 Alcance Article |
The teaching of the Advertising by the educational guide: the case of subject General Theory of the Advertising
Gomez Nieto, Louis Begona , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ 01/01/2017 Alcance Article |
Diferencias de género en el consumo audiovisual: un experimento de neurociencia sobre spots de televisión
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Rajas-fernández, Mario , Martín-guerra, Elena 01/01/2017 Alcance Article |
Les neurosciences et la publicité. Une expérience sur lattention et lémotion dans la publicité télévisée] [Neurociência e publicidade. Uma experiência sobre atenção e emoção na publicidade televisiva] [Neurociencia y publicidad. Un experimento sobre atención y emoción en publicidad televisiva
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Martín Guerra E. 01/01/2017 Alcance Article |
Neuroscience and adversting. Attention, emotion and their relation with the awards received at Cannes International Advertising Awards
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Martin Guerra, Elena , Enrique Puente, Jose 01/06/2016 Alcance Article |
TELEVISION-APPLIED NEUROSCIENCE: MEASURING ATTENTION AND EMOTION IN THE SERIES \"FOREVER\"
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Martin Guerra, Elena 01/03/2016 Alcance Article |
El estilo cómico en publicidad. Un análisis de su eficiencia desde la neurociencia
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Guerra E.M. 01/01/2016 Alcance Article |
Analysis of tools for citizens monitoring of public authorities: Municipal transparency in Castile and León
Cabezuelo-Lorenzo F. , Rey-García P. , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ 01/01/2016 Alcance Article |
Neurociencia en comunicación política: Un experimento sobre los discursos políticos en España
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Matellanes Lazo M. , Berdón Prieto P. , Martín Guerra E. 01/01/2016 Alcance Article |
Sincronía y diacronía informativa en página web. Las organizaciones del IBEX35 y su ajuste a los modelos de comportamiento comunicativo empresarial de Grunig y Hunt
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, CAEROLS, RAQUEL 01/01/2015 Alcance Article |
Neurociencia aplicada al cine: medición de la atención y la emoción en la audiencia de Memorias de un cine de provincias
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, MARTIN GUERRA, ELENA 01/01/2015 Alcance Article |
Communication and Feedback on Web Page: the Case of IBEX 35 Companies and NGOs. A Comparative Analysis
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Caerols Mateo, Raquel 01/01/2015 Alcance Article |
THE SHOWROOMING AS A NEW BUYING HABIT. AN EXPLORATORY STUDY ON UNIVERSITY STUDENTS
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Torinos Fernandez, Maria Cristina 01/09/2014 Alcance Article |
La comunicación corporativa del retail alimentario español en página web
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, LOPEZ IGLESIAS, MATIAS , SACRISTAN, DIEGO 01/01/2014 Alcance Article |
Instagram, la imagen como soporte de discurso comunicativo participado
CAEROLS, RAQUEL , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ 01/01/2013 Alcance Article |
La Comunicación Corporativa a través de página web: el caso de las ONGs españolas.
Gomez Nieto, Begoña , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, DIAZ CHICA, OSCAR 01/01/2012 Alcance Article |
FACEBOOK AND TUENTI: FROM LEISURE PLATFORM TO E-LEARNING TOOL THE CASE OF UEMC AND UFV
Gomez Nieto, Begona , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ 01/06/2011 Alcance Article |
IMAGE AND POSITIONING OF CAR BRANDS IN 2004 AND 2009: DIFFERENCES IN PERCEPTION ACCORDING TO THE DRIVING EXPERIENCE. A COMPARATIVE ANALYSIS OF COLLEGE STUDENTS
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ 01/06/2011 Alcance Article |
The website as a tool for feedback in organisations: The case of spanish NGOs
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Gomez Nieto, Begona , Diaz Chica, Oscar 01/01/2011 Alcance Article |
Corporate Communication in Web Sites: the Case of Spanish Universities
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Gomez Nieto, Begona 01/01/2011 Alcance Article |
UNIVERSITY STUDENTS TO THE SOCIAL NETWORKS: ISSUES AND USER GROUP IN ELITIST STRUCTURE OR PLURAL
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Gomez Nieto, Begona , Herranz de la Casa, Jose Maria , Matellanes Lazo, Monica 01/12/2010 Alcance Article |
The Use of ICTs in Internal Communication of the University: The Case of Universidad Europea Miguel de Cervantes
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Herranz de la Casa, Jose Maria , Garcia Gonzalez, Javier 01/01/2010 Alcance Article |
El papel de lo regional y el ideario político en el posicionamiento de la prensa tradicional: el caso de los jóvenes universitarios de Castilla y León
TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, Herranz, Raquel 01/01/2010 Alcance Article |
La comunicación interna en la universidad. Investigar para conocer a nuestros públicos
HERRANZ DE LA CASA, JOSE MARIA , TAPIA FRADE, ALEJANDRO JOSÉ, VICENTE, ARTURO 01/12/2009 Alcance Article |